|
| Author |
Message |
Kaldo
|
Post subject: Turrets - Tracking Guide Posted: Tue Dec 02, 2008 11:55 pm |
|
 |
| Plahuter |
Joined: Wed Oct 15, 2008 4:57 am Posts: 92 |
|
|
Evo jedan zanimljiv, detaljan i interaktivan tutorial za turrete i kako se zapravo odredjuje damage i accuracy svakog turreta
http://www.eve-online.com/guide/en/g61_5.asp
Jedino sto me muci u vezi sa njim jest 4. stranica, u kojoj se spominje Transventral velocity... cini mi se da sam negdje vidio da je ta opcija iskljucena prije nekoliko ekspanzija da se pojednostavni, ali nisam siguran... a i vidio sam da se to jos uvijek moze ukljuciti da pokazuje na overview, jer nije po defaultu vidljivo.. Moze netko ukratko objasniti, ako nije prekomplicirano? :)
|
|
| Top |
|
 |
Zuraludne
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Wed Dec 03, 2008 2:55 am |
|
 |
| Frajer |
Joined: Sun Jul 06, 2008 7:14 pm Posts: 397 Location: ZG |
|
|
|
Kad si izvan stanice, ides na overview settings i u jednom od tabova imas opciju koja ti odredjuje kolone u overview, oznaèi da ti prikazuje transversal brzinu. Vjerojatno ces morati malko manipulirati sirinom overview prozora i sirinom pojedinih kolona (taj dio su malko zabrljali u dizajnu)
"Saying that Java is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders." --Anonymous
|
|
| Top |
|
 |
ot0_m0t0
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Wed Dec 03, 2008 10:32 am |
|
 |
| Plahuter |
Joined: Thu Aug 07, 2008 3:01 am Posts: 121 |
|
|
|
Sad znam zasto zene ne igraju ovu igru. Sama fizika....
|
|
| Top |
|
 |
Zuraludne
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Wed Dec 03, 2008 11:16 am |
|
 |
| Frajer |
Joined: Sun Jul 06, 2008 7:14 pm Posts: 397 Location: ZG |
|
|
|
ma slaba im je ta fizika kad se zapucas sa 2km/s u asteroid i ne desi se nista.. kad se zapucas sa 200m/s superteskim battleshipom u stanicu i samo promjenis smjer kretanja .. kad sa gunovima prasis po nekom tko se nalazi u asteroid beltu i pogadjas ... kad ne mozes sa tractor beam-om poslati jetcan nekome u facu..
EVE jos ima da bude bolji
"Saying that Java is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders." --Anonymous
|
|
| Top |
|
 |
dado
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Wed Dec 03, 2008 1:12 pm |
|
 |
| Hantravac |
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:57 pm Posts: 73 Location: Koprivnica |
|
|
|
lol
fakat brdo nelogicnosti
|
|
| Top |
|
 |
Kaldo
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Wed Dec 03, 2008 9:23 pm |
|
 |
| Plahuter |
Joined: Wed Oct 15, 2008 4:57 am Posts: 92 |
|
|
|
Ako nisu svih ovih godina te stvari promjenili, mala je sansa da ce u skoroj buducnosti.
|
|
| Top |
|
 |
nbelite
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Thu Dec 04, 2008 1:47 am |
|
 |
| Gazda jezda |
Joined: Mon Nov 26, 2007 8:22 pm Posts: 986 Location: Zagreb |
|
|
|
taman posla..meni je bas guba sto mi mislovi lete kroz asteroide :))
mada..bila bi mi veca fora ganjati se s nekim oko asteroida u polju..stavljajuci se iza kao u zaklon...
NBElite - the one and only .......... necu imati s kime ostati mlad,ako svi ostarite VIVA LA PIVA ................. IN VINO VERITAS ylno dna eno eht - etilEBN .......... ali i nije sve tako sivo, kad imas s nekim otic na PIVO
|
|
| Top |
|
 |
Zuraludne
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Thu Dec 04, 2008 12:42 pm |
|
 |
| Frajer |
Joined: Sun Jul 06, 2008 7:14 pm Posts: 397 Location: ZG |
|
|
|
mislim da si pogodio tocno sto bi mi bilo fora.. zujis po nuli i naleti debeli BS.. a ti uletis u astroidno polje i skrivas se iza asteroida..
sto je tezi asteroid, to ti donosi bolju zaštitu, odn. samanjuje ti npr. signiture i èini te puno težim za pogoditi.. takoðer, uletanje sa brodom u gusti pojas asteroida èini te skoro neefikasnim u ciljanju i pogaðanju (smanjuje npr. sensor strength i penalty na % pogotka)... i opet, umjesto da se bonusi/penalty jednoliko raporede - trebalo bi ovisiti o velièini broda.
Nije isto da li frigatu skrivaš iza 5km velike kamenèine ili BS iza kamièka od 200m.
Takoðer (za neku verziju EVE kroz 5godina), nebi bilo loše da se gibanje asteroida u pojasu malo pojaèa "brownovim gibanjem". Naime sad su usidreni na svojim pozicijama ko neke plutaèe, a trebali bi barem titrati oko te svoje toèke sidrenja i meðusobno se malo sudarati i mijenjati time smjer kretanja.
"Saying that Java is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders." --Anonymous
|
|
| Top |
|
 |
gjtoni
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Thu Dec 04, 2008 1:04 pm |
|
| Hantravac |
Joined: Mon Jun 02, 2008 1:09 pm Posts: 46 |
|
|
|
djabe ti zaklon sa takvom škembom
|
|
| Top |
|
 |
Zuraludne
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Thu Dec 04, 2008 1:25 pm |
|
 |
| Frajer |
Joined: Sun Jul 06, 2008 7:14 pm Posts: 397 Location: ZG |
|
|
|
bas sam zahtjevan.. B-)
"Saying that Java is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders." --Anonymous
|
|
| Top |
|
 |
ot0_m0t0
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Sat Dec 06, 2008 12:02 pm |
|
 |
| Plahuter |
Joined: Thu Aug 07, 2008 3:01 am Posts: 121 |
|
|
|
Neke stvari su aprokisimirane, ili toalno nelogicne da bi se gameply poboljsao ili uravnotezio. Inace bi btlship spalio fregatu samo da ju pogleda.
A da ne govorim o collision detectionu koji bi zaustavio server skroz.
|
|
| Top |
|
 |
Kazimir
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Sat Dec 06, 2008 4:01 pm |
|
 |
| Hantravac |
Joined: Wed Nov 26, 2008 5:05 pm Posts: 50 |
|
|
|
Nadam se da objašnjenje na linku iz uvodnog posta nije pisao programer koji je programirao igru, jer je slika pogrešna. Ona žuta strelica koja bi trebala predstavljati rezultat izraèuna, nije rezultantni vektor vektora brzine obaju brodova. To je samo jedna komponenta rezultantnog vektora, no na slici je krivo orijentirana. Prema toj slici bi protivnika pogodili ako bi pucali iza njega.
Takoðer nije spomenuto kakav utjecaj ima rotacija samog broda prilikom ciljanja, tj. rotacija broda trebala bi poboljšati ili pogoršati parametre za oružje.
|
|
| Top |
|
 |
nbelite
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Sat Dec 06, 2008 7:26 pm |
|
 |
| Gazda jezda |
Joined: Mon Nov 26, 2007 8:22 pm Posts: 986 Location: Zagreb |
|
|
|
guba ste vi temu decki zaceli..ali je toni sve usro :))))
nesto o coalision detectionu sam citao prije dvije godine...ne znam di..no receno je da je kao takav uveden u igru, ali je anuliran prema ostecenjima... u principu , brodovi bi se trebali zaustavljati prije nego se dotaknu fizicki, kao da je odbojno polje sila oko broda. Kako to izgleda, znate i sami.
Nadalje, ovo sa asteroidima sam pokupio takodjer sa foruma, no oni su to pokupili iz Jumpgate (koji mi bas i nije neka igra, mozda Jumpgate evolution bude bolje) Da li, kad li....itd pitanja nisu odgovorili na tom forumu, a dalje nisam citao...
NBElite - the one and only .......... necu imati s kime ostati mlad,ako svi ostarite VIVA LA PIVA ................. IN VINO VERITAS ylno dna eno eht - etilEBN .......... ali i nije sve tako sivo, kad imas s nekim otic na PIVO
|
|
| Top |
|
 |
Zuraludne
|
Post subject: Re:Turrets - Tracking Guide Posted: Sat Dec 06, 2008 10:19 pm |
|
 |
| Frajer |
Joined: Sun Jul 06, 2008 7:14 pm Posts: 397 Location: ZG |
|
|
|
vezano uz rotaciju brodova.. sjeæate se wing commandera i kilrathijevih brodova
izgledaju skoro ko ammar frigate kad bi na njih sjeo battleship -> spljošteno. Kada ga naganjaš i dok je okrenut prema tebi, jako ga je tesko pogoditi zbog malog presjeka, medjutim kada radi okret onda se pokaze u cijelom obliku i to je trenutak koji cekas i kad ga raznosis u komadice
"Saying that Java is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders." --Anonymous
|
|
| Top |
|
 |
|
|